Uitstapje naar Bédoin

30 juli 2015 - Bédoin, Frankrijk

Vanochtend na een nacht met veel wind, waardoor we allemaal onrustig geslapen hebben, weer alle spullen ingepakt. Een vreemde ochtend want we gaan splitsen. Henny en Wim gaan terug met de TGV naar Nederland en wij gaan het restant afmaken. Een ochtend van afscheid na bijna drie weken intensief samen doorgebracht te hebben. Hebben we daarom onrustig geslapen?
Wij gaan richting het station van Avignon waar we nog even mogen genieten van de oude historische stadsmuren. Leuk hoor. Doen mij herinneren aan de torentjes van Lego die we vroeger maakten of aan de torentjes zoals je die tekende bij de kastelen en de ridders. Dan gaan we niet veel later de trein in. Richting Carpentras. Nee, we spelen niet vals maar maken een klein uitstapje. De route pakken we over een paar dagen weer op in Avignon. De treinreis met de fiets is "appeltje eitje".
In Carpentras stappen we weer op de fiets richting Bédoin. De kenners weten het al, het plaatsje aan de voet van de Mont Ventoux. Een ontzettend leuk, gezellig en levendig plaatsje waar we landen op camping De la Garenne in hartje dorp. We hebben door de snelle reis tot Avignon nog even de tijd om hier een paar dagen wat rust bij het zwembad te pakken en te genieten van het uitzicht.

1. Katinka:
    30 juli 2015
    Geniet van een paar dagen rust, absoluut verdiend! Hoop voor jullie dat het mooi weer is!
  2. Marjan:
    30 juli 2015
    Geniet van het zwembad en de rust! Schoenen mogen uit op het bedje! Fijne dagen en succes met de volgende etappe. Groetjes uit Huizen....
  3. Rita and Lex:
    30 juli 2015
    Enjoy your deserved break.
  4. AH Restaurantactie:
    31 juli 2015
    Succes met de Mont Ventoux
  5. Rob Jaarsma:
    31 juli 2015
    Paul en Bernie en uiteraard Wim en Henny, wat zijn wij ongelooflijk trots op jullie. Zelf zou ik de Mont Ventoux niet links laten liggen, maar bedwingen die hap. Maak er nog een mooi, fijn, gezellig en vooral veilig laatste stuk van. Rob en Mieke.