Rustdag

9 juli 2016 - Locquirec, Frankrijk

Dus vandaag even geen verhaal. We genieten lekker van de rust, de zon, de camping en een drankje.

Ook genieten we van al jullie reacties die jullie bij het reisverslag achterlaten. We vinden het erg leuk om ze te lezen en dat doen we ook trouw met veel plezier.

1. AH Restaurantactie:
    9 juli 2016
    Beste Paul en Bernie
    Hartelijk dank voor de mooie reisverhalen vol met ontberingen. Wij hebben de afgelopen dagen een behoorlijke toename gezien in luxe zonvakanties als reactie. Als u na afloop van uw fietsvakantie behoefte hebt aan rust en ontspanning dan bieden wij u graag een luxe vakantie aan met 20% korting.
  2. Rita and Lex:
    10 juli 2016
    Hi Bernie and Paul,
    You deserve a rest and need to build up some energy reserves for the track home. Great to hear that you are still enjoying this wonderful trip. You might have to take TUI up on their offer after the long bike ride back. Enjoy.
    Love Rita and Lex
  3. Rita and Lex:
    10 juli 2016
    Your trip down the English coast was especially appreciated by Rita, as most places you passed, we haven't even heard of let alone visited. Many thanks for the running commentary.