Dag van ferry's en tegenwind

1 juli 2016 - Corfe Castle, Verenigd Koninkrijk

We verlaten in de ochtend met de ferry die voor ons klaar ligt Isle of Wight. We vertrekken vanaf Yarmouth en gaan richting Lymington.

De boot af fietsen we al snel door een mooi nationaal park. We zien op het grindpad in het bos een hert over het pad huppelen. Even verderop staan de paarden los op straat. Bijzonder. Bij het maken van de foto is het oppassen geblazen want het paard wordt onrustig.

De volgende grote plaats is Christchurch. Nog even fietsen en we zijn er. We wisten niet dat we zo dicht in de buurt van broer Lex in New Zealand zaten. Zal hun  woonplaats New Plymouth dicht bij ons eindpunt Plymouth liggen?

Via Mudeford fietsen we naar de fameuze badplaats Bournemouth. Na dit kuuroord passeren we miljonairsdorp Sandbanks. Hier pakken we de ferry naar Shell Bay (Nederlandse belangen?) en fietsen we richting Corfe Castle en pakken daar de camping.

1. AlMAx:
    2 juli 2016
    Het gaat jullie goed. Ziet er weer uit dat het leven goed is :-) Was Lex thuis ??
  2. Marjan:
    2 juli 2016
    Leuk om jullie te volgen. In een plaatsje Lynndhurst vlakbij het nationaal park New Forest heeft Thijs toen hij 18 was 3 maanden stage gelopen. Mooi omgeving daar. De loslopende paarden zijn ons ook altijd bijgebleven. Veel fiets plezier nog!
    Groetjes Marjan