De voorbereidingen vorderen

4 juli 2015 - Huizen, Nederland

Nog een weekje tot vertrek. Genoeg tijd dus denk je dan al snel.
Nou niet helemaal dus er moet nog best wat geregeld worden. Gelukkig lukt het allemaal best. De internet shops hebben het er druk mee. En iedere dag stopt er wel een wit busje met weer een pakket. Zo ook vandaag.

Vandaag twee nieuwe buitenbanden voor de fiets van Bernie ontvangen. Ze moeten er nog even op maar zullen zeker helpen bij het comfort op de fiets.

Verder vandaag bezig geweest om ons reislog beetje te leren gebruiken en in te stellen. We hopen maar dat het allemaal helpt bij de feestvreugde van onze vakantie.

Sorry maar er komt weer een eind aan dit verslag: de banden moeten gemonteerd worden.

1. Jan van Roomen:
    4 juli 2015
    dinsdag komt er weer een witte bus voor de deur om te controleren of er nog voldoende wijn in huis is
    Groetjes jan
  2. Arjan:
    8 juli 2015
    Doe voorzichtig en geniet ervan. Jullie hebben het verdiend!!
  3. Jeanine van Gestel:
    leuk je blog! Straks zijn jullie blij dat jullie het zo goed hebben voorbereid: succes nog even ermee en vooral veel plezier met het mooie avontuur!!
  4. AH Restaurantactie:
    9 juli 2015
    Heel veel plezier en we zien uit naar de ervaringen
  5. Frans en margot reeuwijk:
    10 juli 2015
    Heel veel plezier en succes bernie liefde van ons