Rondje Zwitserland, op de fiets

22 juli 2018 - Kaiseraugst, Zwitserland

Op naar een Rondje Zwitserland. Ja, op de fiets weer. Een ruime 1.100 kilometer te gaan als we de planning mogen geloven.

Met de auto onderweg naar vertrekpunt nabij Basel. Onderweg geen noemenswaardige problemen met de Landrover Discovery. Dat is wel eens anders.

Na 550 kilometer passeren we de Hockenheim Ring. Precies het moment dat het Formule 1 circus daar de motoren start en de race begint. We kunnen met de ramen open de motoren bijna horen loeien. Het is een leuke race (lezen we op een F1 Live blog). Bandenwissels,een kleine bui en uitstapjes buiten de baan maken het een mooie race voor de toeschouwers. Onze Nederlandse held Max Verstappen wordt vierde op korte afstand van winnaar Lewis Hamilton.

In Zwitserland aangekomen rijden we naar Kaiseraugst (plaatsje oostelijk van Basel). Op Camping Kaiseraugst zetten we voor de eerste nacht de tent op.

We gaan weer ervaren hoe de fietstocht verloopt. Of het reisverslag er deze reis iedere dag komt of om de paar dagen is nog ongewis.

1. Els:
    Veel plezier!!!
  2. Marjan:
    22 juli 2018
    Geniet van jullie fietsreis! Wij starten onze vakantie op Texel. Ook niet slecht met dit weer😄👍
  3. Louis:
    22 juli 2018
    Heerlijk, ik zit klaar om jullie mooie avontuur te volgen. Succes en (on)behouden vaart.
  4. Rita and Lex:
    23 juli 2018
    Looking forward to hear about the new adventure in Switzerland. Have a safe trip and enjoy yourselves. Love from New Zealand
  5. Emile Veugelers:
    23 juli 2018
    Hallo Paul & Bernie, volop genieten van deze ongebruikelijk ontdekkings tocht door Zwitserland.
    Groet Emile
  6. André:
    23 juli 2018
    Heel veel plezier. Ik ga jullie weer volgen. Doe rustig aan en geniet van het uitzicht, het is tenslotte vakantie🏔🚲🏕🍷