Mooie afsluiting en bijna weer bij gezin, familie en vrienden

3 mei 2018 - Tonnerre, Frankrijk

Vandaag een laatste dagverslag van deze reis door Bourgondië. Het fietsen zit erop dus het was even schakelen naar het “lichte verzet”. Heerlijk rustig gestart vandaag. Wat langer blijven liggen, de lage temperatuur maakte dat wel makkelijk.

Ook heerlijk om eens niet alles in te pakken. De “boel de boel” te laten en een rustig ontbijtje. Ook vandaag wel iets op de agenda. Niet naar huis zonder wat wijn geproefd te hebben. Tja, van proeven wordt het vanzelf “zullen we maar iets meenemen”. Lekker hoor de auto dan bij de hand. Klep open en doos wijn erin. Een kop koffie om onze aankopen eens te overdenken en met een blij gezicht terug naar de camping.

De middag genoten, weliswaar was het maar 12 graden, van de rust bij de tent. Morgen naar huis om de wijn een goede bewaarplek te geven. Kunnen we later met een goed glas wijn deze reis nog eens de revue laten passeren.

Het was een mooie tocht, langs de lange kanalen van Frankrijk, met de vele sluizen,  door een mooie streek met vele abdijen en kerken en prachtige wijngebieden. Wij kijken er met plezier op terug en zijn iedere dag weer blij met alle reacties op onze dag ervaringen. Dank jullie het maakte onze reis nog mooier.

1. Marlies:
    3 mei 2018
    Paul en Bernie het was leuk om jullie weer te volgen jammer dat het zo kort was.
    Goede terugreis Jan en Marlies
  2. Marjan:
    3 mei 2018
    Veilige reis naar huis, Weer genoten van jullie verhalen. Liefs Marjan.